Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zgodnie z obowiązującym prawem mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt prosimy o wypełnienie oświadczenia odstąpienia od umowy i wysłanie go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem.
Zwracana przekładnia kierownicza nie może nosić śladów montażu na samochodzie i musi być zapakowana w oryginalne opakowanie AUTOVOLANTE.
Pobierz oświadczenie odstąpienia od umowy/dokumenty do pobrania
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem prosimy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Reklamacje
Każda przekładnia kierownicza sprzedawana jest z KARTĄ GWARANCYJNĄ, w której szczegółowo zawarte są warunki reklamacji.
W celu rozpatrzenia oraz ewentualnego wykonania naprawy gwarancyjnej, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia przekładni kierowniczej wraz z zamontowanymi drążkami kierowniczymi i osłonami oraz wypełnioną KARTĄ GWARANCYJNĄ wraz z dowodem zakupu. Kupujący zobowiązany jest także do pisemnego zgłoszenia reklamacji, w którym zawarty będzie dokładny opis usterki.
Pobierz formularz reklamacyjny/dokumenty do pobrania
Wszystkie nasze produkty regenerowane są na oryginalnych częściach, a przed wydaniem do klienta przechodzą bardzo rygorystyczne testy. Każda reklamacja to dla nas rzadkość, dlatego rozpatrujemy je zawsze priorytetowo. Najczęściej w ciągu 24-48h od dnia kiedy dostaniemy przekładnię odsyłamy ją do klienta.
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od Państwa.
Wysyłka
Reklamowany lub zwracany produkt należy wysłać na adres:
Firma Handlowo-Usługowa „ARGO”
Śmierciak Paweł
ul. Warszawska 320 F
42-209 Częstochowa
tel. 501-637-642